LA NOSTRA MISSIÓ

Ecològic, Local, sa, amb Valors Socials i integrador de diferents dimensions de la persona. Volem introduir a través del menú diari dels infants una cultura del menjar. El menjador vol ser un referent en el menjar de qualitat per a col·lectius.

dilluns, 6 d’octubre del 2014

No me quitte pas- 4 dies i paralitzada per la indecisió

4 dies per acabr la primera ronda i de fondo sona aixo,
Cantat per  Silvia Perez Cruz, canço de Jaques Brel: 
Si cliqueu aquest link escoltareu la banda sonora d'aquests moments mentre escric aquesta entrada


Mentre llegiu , mentre entra la musica, mentre us acosteu a la pantalla, mentre us acomodeu, no em deixeu, no me quitte pas, estic aqui , no ploraré, no em deixeu, no parlaré m'amagaré aqui, us miraré..
Nomes no em deixeu, no me quitte pas
No em deixeu no em deixeu no no
Perque si em deixeu no sabre que interpretar, que voldrà dir , que hauré de fer, hauré de seguir endavant, hauré de persistir, o escoltar les senyals? i parar i recular?

i deixar-ho...

Estaré desorientada, i ja sense forces per saber si és el camí, si és un camí. 
Recordaré el Gallo Rojo ( piqueu aqui si la voleu sentir)
i la seva darrera frase
"No se rinde un gallo rojo
Mas que cuando está ya muerto"


I ja tindrem el debat servit, i ja no anirem en lloc paralitzada per la indecisió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada